Прелоад
Зворотній зв'язокТелеграмВайбер

Дропшипінг

Умови співробітництва для покупців за системою дропшипінгу:
Дропшипінг відправка замовлень безпосередньо покупцю.

Без мінімального замовлення (замовлення від 1 речі) спосіб оплати: передоплата на банківський рахунок ФО-П (IBAN)/он-лайн карткою або готівкою при отриманні тільки для ФО-П за договором комісії (будь-яка накрутка/маржа, повернення різниці на банківський рахунок ФО-П), можливе відправлення за Вашими ТТН (тільки Новою Поштою), ціни дивіться на сайті після реєстрації з типом облікового запису Дропшипінг.

УВАГА!!!

1. Обробка замовлень 1 робочий день. Робочий день Понеділок-П'ятниця з 09:00 до 18:00, Субота з 9.00 до 13.00. Обробка замовлень, що надійшли після 18:00 і у вихідні, починається з наступного робочого дня, а не в день оформлення.

2. Для способів оплати передплата (банківський рахунок) є можливість оплатити он-лайн карткою     .
Після натискання на кнопку "Оформити замовлення" відкриється сторінка з он-лайн оплатою за допомогою сервісів інтернет-еквайрингу Portmone.com (без комісії - 0% ) або iPay.ua (комісія 2,5%). Якщо Ви не сплатили протягом 5 хв. Вам прийде sms на телефон від Portmone з посиланням на оплату замовлення, через 15 хв. прийде sms на телефон та лист на e-mail (відразу) з реквізитами для оплати на банківський рахунок (IBAN).

3. Спосіб оплати готівкою при отриманні тільки для ФО-П за договором комісії (договір укладається електроно через Вчасно), різниця (маржа) повертаємо на рахунок ФО-П з призначенням платежу комісійну винагороду. Якщо Ваш покупець не забере замовлення з відділення або відмовиться від отримання, то Ви оплачуєте транспортні витрати за тарифами служби (до клієнта + за повернення) або за товар, якщо сума менша за транспортні витрати.
Для фізичних осіб (або для ФО-П за бажанням) можливе відправлення за Вашими ТТН по Новій Пошті: оформляєте замовлення зі способом оплати передоплата - оплачуєте і ми відправляємо за Вашою ТТН (Ви створюєте ТТН у своєму кабінеті НП зі своїми даними та будь-якою сумою зворотною доставки Вам).

4. В особистому кабінеті можна побачити статус замовлення та номер накладної (відправленя).

5. Замовлення для зареєстрованих користувачів йдуть в роботу автоматично, якщо в оформленому замовленні потрібно поміняти спосіб оплати або доставки -  звертайтеся до відділу консультації будь-яким зручним способом (меню Контакти), не оформлюйте нове замовлення з правильними даними.

Для замовлення на дропшипінг:

Для кожного кінцевого покупця робите окреме замовлення в інтернет-магазині, вказавши контактні дані таким чином:
- вибираємо Тип Замовлення "Дропшипінг"
- у полях Прізвище Ім'я, телефон, e-mail вказуйте свої дані (sms з рахунком на оплату приходить на телефон, підтвердження на e-mail). Дропшипінг
- у полі Адреса доставки вказуєте:   адреса доставки (місто, № склад або повна поштова для УкрПошти),
- ставимо галочку Інший одержувачі прописуємо дані клієнта Прізвище та Ім'я, телефон.

При виборі способу оплати готівкою при отриманні  вказуєте суму бажаної післяплати з урахуванням Вашої накрутки, в полі Сума замовлення.
Для відправки по Ваших ТТН Новою Поштою вибираєте спосіб доставки Інша кур'єрська служба (Самовивіз) та в поле Адреса вписуєте номер Вашої ТТН.

Після обробки замовлення (1 робочий день) ми відправимо замовлення безпосередньо Вашому покупцеві, накладна буде без цін та наших даних, відправка згідно з графіком та надішлемо Вам по sms на телефон і на e-mail буде відправлено номер накладної (відправлення).

Для способу оплати готівки при отриманні, повернення різниці (маржі) один раз на тиждень у Четвер.
Дані для укладання договору та реквізити (ПІБ, ЄДРПОУ, IBAN) напишіть нашому менеджеру на e-mail/меседжер (viber, telegram)..
Статуси відправлення перевіряються автоматично кожен день і після отримання відправлення Вашим клієнтом замовлення потрапляє у чергу на повернення різниці (статус "Сплата"). Після повернення грошей у "моєму кабінеті" навпроти замовлення з'явиться напис "Оплачено", а на e-mail прийде відомості про виплату (дата, час, сума).

При першому замовленні у полі Примітка: вказуєте посилання на ресурс на якому торгуєте (щоб ми могли переконатися що Ви дійсно є дропшиппером і торгуєте товаром з нашого магазину, а не просто претендуєте на разову знижку). Якщо посилання не було вказано, наш менеджер з Вами зв'яжеться і попросить відправити посилання на наш e-mail/меседжер (viber, telegram).