Прелоад
Зворотній зв'язокТелеграмВайбер

1. Як зробити замовлення
2. Оплата
3. Доставка
4. Акція "Безкоштовна доставка"
5. Акція "ПромоКод"
6. Обмін
7. Публічний договір (оферта)


Як зробити замовлення

1. Замовлення оформляється за допомогою кошика (ціни вказані роздрібні, роздрібна покупка від 1 речі).
Вибираєте товари, що сподобалися, вибираємо розмір і натискаємо на кнопку "купити зараз" для покупки однієї речі або ставимо потрібну кількість і натискаємо кнопку "додати в кошик".
2. Для оформлення замовлення зверху праворуч вибираємо Кошик та натискаємо на червону кнопку "оформити замовлення".
3. Вибираємо тип замовлення: роздрібний, оптовий, дропшиппінг.
4. У чекбоксі "Не дзвонити" вибираємо потрібний варіант (залишаємо порожнім якщо потрібен дзвінок менеджера, якщо ні то ставимо галочку).
5. Заповнюємо поля Прізвище, Ім'я, телефон, та за бажанням e-mail.
6. Вибираємо спосіб оплати: на банківський рахунок (для Роздрібних та Дропшипінг замовлень є можливість оплатити он-лайн карткою відразу після оформлення замовлення), готівкою при отриманні.
7. Вибираємо спосіб доставки: Нова Пошта, УкрПошта Стандарт, Meest Пошта, Інша кур'єрська служба (Самовівоз).
8. Заповнюємо адресу доставки (для Нова Пошта - вибираємо регіон, місто та відділення (для адресної доставки ставимо галочку та вибираємо регіон, місто, адресу); для УкрПошти - пишемо індекс та місто; для Meest Пошта - пишемо місто та номер відділення.
9. Натискаємо оформити замовлення.

Після оформлення замовлення на вказану Вами e-mail прийде підтвердження замовлення, де вказана вся інформація про замовленням товар (розмір, артикул, колір інше)

Обробка замовлень 1 робочий день (без доставки і замін).

Для способу оплати на банківський рахунок: для роздрібних та дропшипінг замовлень оплатити можна одразу он-лайн карткою або дочекатися реквізитів для оплати по sms на телефон та на e-mail, а для оптових замовлень після обробки замовлення Вам будуть надіслана сума та реквізити для оплати по sms на телефон та рахунок-фактура на e-mail.

P.S. Для оптових покупців прохання зареєструватися, щоб відразу бачити оптові ціни.

Всі оптові замовлення і дозамовлення оформляються тільки через корзину магазина, оптові замовлення по телефону і на e-mail не приймаються - в зв'язку з великим асортиментом і щоб уникнути помилок.


Оплата

100% передоплата на банківський рахунок ФО-П (IBAN) / он-лайн карткою (інтернет-еквайринг).

Для Роздрібних та Дропшипінг замовлень є можливість оплатити он-лайн карткою .
Після натискання на кнопку "Оформити замовлення" відкриється сторінка з он-лайн оплатою за допомогою сервісів інтернет-еквайрингу Portmone.com (без комісії - 0% ) або iPay.ua (комісія 2,5%). Якщо Ви не сплатили протягом 5 хв. Вам прийде sms на телефон від Portmone з посиланням на оплату замовлення, через 15 хв. прийде sms на телефон та лист на e-mail (відразу якщо вказали) з реквізитами для оплати на банківський рахунок (IBAN).

Для оптових клієнтів оплата тільки за реквізитами на банківський рахунок ФО-П (IBAN).
Реквізити для оплати прийдуть по sms на телефон і рахунок-фактура на e-mail після обробки замовлення.

Надсилаємо замовлення з оплатою готівкою при отриманні (післяплата) Новою Поштою, УкрПоштою, Meest Поштою.
Ваша оплата за повернення грошей (грошовий переказ) за тарифами служби.

Для нових оптових клієнтів відправка з післяплатою тільки після оплати завдатка 200 грн.

Інструкція по оплаті на IBAN
(на реквізити, на довільні реквізити)


Доставка

Нова Пошта

Варіанти відправки: Відділення-Відділення, Відділення-Почтомат, Відділення-Адреса. Оплата за доставку - при отриманні за тарифами Нової Пошти з урахуванням повної оголошеної вартості (місто-відправник Хмельницький).
Відправка лише з Понеділка по П'ятницю о 17.00 (в порядку черги).
Після відправки протягом дня Вам по sms на телефон і на e-mail буде відправлено номер накладної.

УВАГА!!!
На Новій Пошті посилки зберігаються 5 днів з дня прибуття на Ваш склад, по закінченню цього терміну посилки повертаються назад, якщо Ви не встигаєте забрати посилку протягом цього часу і плануєте забрати пізніше заплативши % за зберігання - повідомте в наш відділ консультацій по телефону або e-mail, форму зворотного зв'язку і ми продовжимо цей термін.

Meest Пошта

Варіанти відправки: Відділення-Відділення, Відділення-Почтомат, Відділення-Адреса. Оплата за доставку - при отриманні за тарифами Meest Пошта з урахуванням повної оголошеної вартості (місто-відправник Хмельницький).
Відправка лише з Понеділка по П'ятницю о 17.00 (в порядку черги).
Після відправки протягом дня Вам по sms на телефон і на e-mail буде відправлено номер накладної.

Посилкою УкрПошта Стандарт

Варіанти відправки: УкрПошта Стандарт Відділення-Відділення. Оплата за доставку - при отриманні за тарифами УкрПошти з урахуванням повної оголошеної вартості .
Відправка лише з Понеділка по П'ятницю о 17.00 (в порядку черги).
Після відправки Вам по sms на телефон і на e-mail буде відправлено номер відправлення (посилки йдуть 4-6 днів).

Для міста Хмельницький

Самовивіз: отримання та оплата посилки (після обробки замовлення). Дальнє Раково.


Акція "Безкоштовна доставка" (НЕ ДІЄ під час проведення розпродажу Чорна П'ятниця з 29 по 30 листопада 2024 р.)

Акція "Безкоштовна доставка" діє тільки для роздрібних клієнтів на замовлення з сумою від 700 грн. та з доставкою Нова Пошта, УкрПоштою, Meest Пошта тільки на Відділення/Поштамати (на кур'єрську доставку акція не поширюється) та будь-яким способом оплати (на сайті он-лайн, на банківський рахунок, готівкою при отриманні).
При способі оплати готівкою при отриманні (післяплата) безкоштовна лише доставка, плату за повернення грошей (грошовий переказ) оплачує клієнт за тарифами служби.


Акція "ПромоКод"

Акція "ПромоКод" діє тільки для роздрібних клієнтів на всі товари окрім товарів з позначкою "Розпродаж".
Поєднання з акцією "Безкоштовна доставка" - сума роздрібного замовлення повинна бути від 700 грн. з врахуванням знижки по промокоду.
ПромоКод водиться в поле "Промо-код" при оформлені замовлення і застосовується при натисканні кнопки "Оформити".
ПромоКоди з зазначенням відсотку знижки та терміном дії відправляються клієнтам на e-mail / sms, а також переодично публікуюся в акаунтах магазину в соціальних мережах.


Обмін

Для обміну звертайтеся через форму зворотного зв'язку тема "Претензія" і заповніть шаблон. Після відправки форми ми з Вами зв'яжемося і повідомимо адресу для відправки. Обов'язково надсилайте нам ттн (декларацію) після відправки.

Відповідно до "Закону про захист прав споживачів" ст. 9 п1 протягом 14 днів після отримання замовлення є можливість обміну товару належної якості який не був у вживанні. Витрати оплачує покупець. Вартість витрат вказана в договорі-оферти пункт 6.2.10.

Відповідно до "Закону про захист прав споживачів" ст. 8 п1 протягом 14 днів після отримання замовлення, товар неналежної якості повинен бути замінений на товар належної якості. Витрати сплачує продавець.

Список товарів належної якості, які НЕ підлягають обміну.

Детальний опис процедури обміну.


 Публічний договір (оферта)
Згідно з українським законодавством, а саме за Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями (Наказ Міністерства Економіки України № 103 від 19.04.07) між продавцем і покупцям полягає публічний договір (оферта).

Публічний договір (оферта)
на продаж купівлю-продаж товарів на відстані через мережу Інтернет

Фізична особа-підприємець Швецова Ольга Андрiївна, що іменується надалі ПРОДАВЕЦЬ, і діє на підставі виписки з ЄДР № 2 673 000 0000 061692 від 01.11.2017 року та фізична особа, яка діє у власних інтересах або інтересах юридичної особи, що іменується надалі ПОКУПЕЦЬ, уклали цей публічний Договір у розумінні ст. 633 Цивільного кодексу України (далі «Договір») про нижченаведене: