Прелоад
Зворотній зв'язокТелеграмВайбер

Поширені запитання


1. Реєстрація
2. Замовлення та дозамовлення
3. Обработка замовлень (час обробки замовлень)
4. Статуси замовлення
5. Асортимент та наявність
6. Ціна товару (роздрібна та оптова)
7. Розміри (таблиця розмірів)
8. Фото та опис товару
9. Обмін
10. Рекомендації для Дропшиппінга та організатора СП


Реєстрація
Замовлення можна оформляти без реєстрації. Як Гість.
Прохання зареєструватися Оптових покупців та Дропшіпперов.
Реєстрація на сайті інтернет-магазину https://L-shop.ua/ дозволить:
• бачити оптові ціни відразу на сайті
• переглядати історію свої замовленням
Для реєстрації зверху справа натиснути кнопку Реєстрація заповнити поля і обов'язково вибрати Тип (Опт/Дропшиппінг).


Замовлення та дозамовлення
Замовлення оформляється тільки через інтернет-магазин за допомогою кошика ( покрокове керівництво ). Замовлення по телефону, на e-mail, через on-line чат на сайті, через соц. мережі (instagram, facebook) приймаються тільки для роздрібних клієнтів - щоб уникнути помилок рекомендуємо замовляти через корзину. Для оптових клієнтів і по системі Дропшиппінг замовлення оформляються тільки через корзину магазина.


Обработка замовлень (час обробки замовлень)
Обробка замовлень 1 робочий день (без доставки). Під час обробки Ваше замовлення збирається, тобто товар бронюється.

Протягом цього часу Вам буде надіслано рахунок-фактура на e-mail і по sms на моб. телефон.


Статуси замовлення
Після оформлення замовлення Вам приходить лист на вказаний e-mail, внизу листа є посилання на замовлення, відкривши її Ви завжди можете бачити статус замовлення в правому куті (для зареєстрованих користувачів статус доступний так само зверху в панелі управління Мої замовлення).
Статус В обробці - Ваш потрапив на обробку.
Статус Заміни - на Ваше замовлення закінчилися якісь позиції і Вам на e-mail відправлено лист з детальними роз'ясненнями.
Статус До замовлення - тільки для замовлень з кілька частин, дана частина готова і чекає обробки інших частин або нових частин замовлення від Вас.
Статус Оплачується - Вам відправлений рахунок для оплати на e-mail
Статус Доставляється - Ваше замовлення потрапив в чергу на доставку і в найближчі час згідно з графіком буде доставлений.
Статус Доставлений - Ваше замовлення відправлений кур'єрською службою.


Асортимент та наявність
Виставлений товар в магазині є в наявності. Якщо позицій немає в магазині значить вони закінчилися на складі.
Якщо на Ваше замовлення якісь позиції відсутні, то ми повідомимо Вам на e-mail.


Ціна товару (роздрібна та оптова)
Ціни в магазині вказані роздрібні. Для роздрібних замовлень немає мінімальної суми замовлення - замовлення від однієї речі.
Для оптових покупок і по системі Дропшиппінг:
для НЕ зареєстрованих користувачів автоматично ціни при оформленні замовлення не перераховуються - після обробки замовлення отримаєте рахунок з оптовими цінами;
для зареєстрованих Ви будете відразу бачити оптові ціни.


Розміри (таблиця розмірів)
В описі товари вказані реальні виміри самих речей або таблиця рекомендованих параметрів.
Розміри наведені згідно з таблиці розмірів на сайті (отриманий розмір може відрізнятися від таблиць розмірів з інших джерел) , визначайте свій розмір відповідно до цієї таблиці
Ми перевіряємо і виставляємо товари відповідно до цієї таблиці і інших таблиць не використовуємо.


Фото та опис товару
В картки товарів (крім бодістокінгов і панчіх) є дві фотографії самого товару без дівчат-моделей зроблені нами (на білому / бежевому фоні), відтінки кольорів залежать від налаштувань вашого монітора.
До кожного товару є детальний опис, де вказані всі деталі. Якщо якісь деталі погано помітні або НЕ незрозумілі на фото - читайте опис товару.


Обмін
Відповідно до "Закону про захист прав споживачів" ст. 9 п1 протягом 14 днів після отримання замовлення є можливість обміну товару належної якості який не був у вжитку. Витрати оплачує покупець. Вартість витрат вказана в договорі-оферти пункт 6.2.10.

Відповідно до "Закону про захист прав споживачів"ст. 8 п1 протягом 14 днів після отримання замовлення, товар неналежної якості повинен бути замінений на товар належної якості. Витрати сплачує продавець.

Список товарів належної якості, які НЕ підлягають обміну.

За обміну звертайтеся через формою зворотного зв'язку тема "Претензія" і заповніть шаблон. Після відправки форми ми з Вами зв'яжемося і повідомимо адресу для відправки. Обов'язково надсилайте нам номер посилки (ттн / декларацію) після відправки.

Відправка товару на обмін тільки Укрпоштою Стандарт (без оплати готівкою приотримані/ післяплати).

Забір посилок з Укрпошти тільки по Щоп'ятниці.

Оплата транспортних витрат при обміні: магазин оплачує транспортні витрати за обмін тільки в тому випадку коли є його вина, в інших випадках транспортні витрати оплачує покупець.


Рекомендації для Дропшиппінга та організатора СП
1. Реєстрація: рекомендуємо зареєструватися, тому що розсилка новин (про початок сезону продажів тієї чи іншої групи товарів, зміни цін і т.д.) проводитися тільки для зареєстрованих користувачів. Для реєстрації в формі входу (меню праворуч) натиснути реєстрація.
2. Наявність товару на складі і оновлення асортименту: Весь товар виставлений в магазині є в наявності. Якщо позицій немає в магазині значить вони закінчилися на складі. Якщо на Ваше замовлення якісь позиції закінчаться, то ми повідомимо Вам на e-mail і по sms.